Tvätt & mys

I förmiddags var mamma här så vi kunde fixa med lite saker sen följde jag med till hennes vännina i Ödåkra och satt där & snackade lite skit.
Åter hemma igen va det tvätt tajm, gick snabbt & smärtfritt =P
Resten av dagen har det vari mys med Tessan =) Längesen vi hade så mycket tid tillsammans men det e alltid lika efterlängtat även om jag precis umgåtts med henne så blir jag lika glad varje gång vi ses.
She's my happy person.

Nu ska jag packa lite saker som jag ska ha med mig till Danmark i morgon efter jobb. Ska ju stanna där tills tisdag eftersom jag e ledig till på onsdag sen.
Mys med Billy blir det oxå nu ikväll, han e på lite dåligt humör efter resan hem för att det va förseningar med tåg & sånt.


Det ni ville säga
Postat av: Tess

också kom vi och våldgästade :) men han verkade på bra humör då iaf =)

2008-07-05 @ 19:40:32
URL: http://missplaymate.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0