Sunny day

Äntligen sol & värme, helt underbart. Har precis dragit på mig mina nya shorts & ska snart bege mig ut i värmen. Ska till kontoret på personal möte sen ska jag till IKEA för jag måste köpa en del saker till men jag behöver nog köra till IKEA i Malmö för där va en del saker som jag behöver som de inte har här i Helsingborg.

Igår va jag as duktig & röjde upp en hel del här hemma, har flyttat röran in till köket istället men det får va där tills vi ska sätta upp köksbordet.

Provade att vaxa benen själv igåt, gick ganska bra men det va svårt som fan att vaxa bak på vaderna. Tror det blir lättare och lättare för varje gång man gör det.

Har ju beställt ny tv & de borde ha hört av sig vid det här laget om att den borde vara på väg med posten men icke sa nicke, skit störigt för nu vill man ju bara ha den.

Igår va det exakt 3 månader kvar tills jag vlir 25 år, kan inte fatta att jag blir 25, känner mig fortfarande som 17 och beter mig nog ite mognare än så heller.
Nåja nu får jag ta & skynda mig.

Det ni ville säga
Postat av: HUBA

vadå för shorts:)? jag e helt kär i shorts asså. Gillar de som fan. Går nog inte i nått annat. Tvättmaskinen går ju på högvarv för jag har bara 3 par shorts haha =) Måste köpa mig fler asså. Älskar det som fan!



Idag fick man även en titt på stranden med så nu kanske man kan skippa dom där strumpebyxorna och gå helt barbent=)

2008-07-03 @ 17:24:55
Postat av: Tess

Och imorgon får man förhoppningsvis träffa dig en runda eller kanske två ;) haha..

2008-07-03 @ 17:25:36
URL: http://missplaymate.blogg.se/
Postat av: lina

gjorde de ont gumman? :P

2008-07-03 @ 23:23:59
URL: http://swiipii.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0