Semester - Krotien

Vakna av mig själv tio över fem vilket va jävligt bra för jag hade glömt ställa klockan & jag skulle ju upp klockan fem för mamma, Sara & jag ska ju åka till Kroatien snart.
Har precis snackat med mamma i telefon & hon va på väg in till stan, hon skulle först hämta upp Sara sen kommer dom och hämtar upp mig.

Hade en underbar dag igår, fick träffa en hel del av mina favoriter, Billy så klart, Rebecka, Tessan, Ronja & Bennie. Dom två sista va t.o.m i min märkliga men ganska roliga dröm.

Har lite ångest nu för att jag ska va borta så länge från Billy men jag vet å andra sidan att jag kommer ha skit skoj.
Förresten så fick vi upp badrums skåpet igår  snacka om att där e snyggt inne nu, vi e båda så mega nöjda.

Hinner inte skriva med nu, måste göra mig klar för avfärd. Vet inte om jag kommer kunna skriva nått i bloggen under tiden jag e borta men ska försöka, i annat fall så får ni ha det för jebbla härligt =)


Det ni ville säga
Postat av: sara

ha en super härlig resa din lilla gris, puss :)

2008-07-14 @ 16:43:50
URL: http://sarissas.blogg.se/
Postat av: Hilajna.

Hur gick det med sessan? Du ringde nämligen aldrig i fredes när hon och du skulle komma. =/

2008-07-15 @ 11:38:51
URL: http://helenaskog.blogg.se/
Postat av: ronja

hoppas du får det skit bra:) vi kommer sakna dig:) kram

2008-07-17 @ 13:10:41
Postat av: huba

hoppas du har de jävlgit bra där borta :P

2008-07-21 @ 17:32:06
URL: http://huba.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0