Sambo

Nu har man gått & blivit sambo. Billy flyttade in här i lördags & vi har haft fullt upp enda sen dess så jag har inte riktigt haft tid att sitta vid datan nått mer än för att kolla något lite snabbt.
Känns riktigt bra faktiskt, helt underbart att vakna upp bredvid honom & att se alla hans saker här.
Har precis kört honom ner till knutpunkten för han skulle ta båten & sen tåget till jobb sen kommer han tillbaka ikväll efter arbetet.
Själv ska jag slänga mig i sängen en stund till, känner mig inte riktigt pigg än och orkar inte ta tag i det som ska fixas här hemma idag men eftersom jag ändå e ledig onsdag - fredag så har jag gott om tid då.
Skriver nog mer senare idag & så fort allt kommit på plats här hemma så ska jag ta lite bilder & lägga upp det här så ni kan får så lite hur det ser ut.


Det ni ville säga
Postat av: Mette

GRATTIS till sambo snäckan! Känns det bra?En cider/öl på Hampan nån kväll?

Puss o Kram

2008-07-01 @ 13:19:26
URL: http://partysubs.blogg.se/
Postat av: Tess

Ska vi försöka styra upp något på fredag efter jag slutat jobba då? :) en liten stund iaf, kanske en mc flurry ? ;)

2008-07-01 @ 20:33:00
URL: http://missplaymate.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0