Inget att göra idag, orkar ändå inte

Har inga planer över huvud taget för denna dagen men det är ganska skönt för jag känner inte riktigt att jag orkar ta mig samman & hitta på nått.
Är lite låg idag, vet inte varför riktgit men känner bara mig sån.
Ska lägga mig i sängen igen & kolla på lite vänner tänkte jag.
Billy e på väg till jobb nu & kommer inte hem förrän ikväll.

Helgen va sådär, inget att hurra för precis men det kan inte alltid va överfett. Nu blir det ingen mer fest förrän när Walles välkommen hem fest & den e om 3 veckor tror jag det var.
På fredag ska sambon & jag kolla på bio och äta nått gott, firar 6 månader då.


Det ni ville säga
Postat av: Ronja

Du kan komma hem till oss i dag:) kram

2008-07-29 @ 07:51:33
Postat av: Tess

Jag vet precis vad du behöver. En helg med mig och Liiniisen, lite god cider och dansspel ;)

2008-07-29 @ 19:34:49
URL: http://missplaymate.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0