I DK

Sitter i danmark nu igen, eller vi har ju varit hær sen i lørdags & ska hem idag efter att Billy kommit hem från arbetet.
Sjælv har jag bara sovit heeela dagen fram till klockan 3. Somnade inte førræn 2-3 inatt så det ær inte så konstigt att jag va så trøtt.

Var på fødelsedagsfest i lørdags & det va skit skoj faktiskt. Hade egentligen planer på att sticka på en fest nu på fredag som Brian & Jack annordnar men det hoppar vi før jag vill va helt utvilad till på søndag nær jag ska åka på semester.

Nu ska jag æta, skriver kanske mer sen nær jag kommit hem.

Det ni ville säga
Postat av: Ronja

När ska vi alla fyra träffas då?? Vi har ju inte fått träffa er båda sen han flytta hit:( Och snart åker du iväg, känns skit tråkigt att vi aldrig hinner umgås!! kram

2008-07-10 @ 14:49:13
URL: http://ronjabennie.blogg.se/

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0