HEMMA!!!

Michellan e hemma and kicking it *haha* Nä men vilken super nice semester det har varit & jag har lite mer än 1 vecka kvar innan jag börjar jobba så jag hinner få lite ledighet här hemma oxå.
Denna helgen ska vi dock till ett sommarhus i DK med en massa andra & jag ser fram emot det som tusan.
Känner mig lite slut idag för det har inte blivit så mycket sömn, kom inte hem förrän 5 i morse för det va förseningar efter förseningar men huvudsaken är att man kommer hem ju =)
Håller på & tvättar nu, där va inte så mycket för mormor har ju tvättat som en galning under tiden man va hos henne så därför va det mest Billys kläder som behövdes tvättas.
Ska köra till Danmark vid 3 tiden & hämta upp Billy boy på arbete sen ska han bara göra ve sig innan vi sticker iväg.
Har inte mer tid nu men vi hörs nog tidigast måndag.
Ha en underbar helg!

Det ni ville säga
Postat av: huba

jo jag vet hur de känns..har knappt nått kvar från min lön å jag fick den idag :( känns lagom bull

2008-07-25 @ 17:56:51
URL: http://huba.blogg.se/
Postat av: Ronja

Kul att du är hemma igen. Hoppas vi träffas snart:) kram gumman

2008-07-25 @ 19:21:20

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0