Yatzi & sånt

Har spenderat kvällen med att spela yatzi med Mario. Slutade med att jag fick yatzi =P Slutet gott allting gott *haha*

Har flyttat allt nu, Helena godingen va snäll & hjälpte mig med tvn, kunde ju inte bära den själv. Ganska tung sak & otymplig som fan att bära. Sen åt vi god mat från pizzerian här på ättekulla, lätt bästa pizzerian som finns. Man e ju gammal stammis där *haha* Blev ett parti yatzi med Helena oxå som hon vann. Tack som tusan för hjälpen gumman!
Har städat den gammla lägenheten idag oxå, har bara golvet kvar i köket att städa men det ska jag ta på onsdag när jag ska dit igen. Känner mig riktigt nöjd med min egen insatts idag, känns som om jag fått en massa gjort.
Jag känner verkligen av flytten i armarna idag, har fan träningsvärk *haha* Snacka om otränad =P

Blir nanna på soffan inatt oxå för jag ska tvätta min madrass i morgon + tvn ligger på sängen just nu & kag orkar inte flytta den *haha*
Måste upp klockan nio - tio i morgon för då börjar tvätt tiden & sen vid elva måste jag in till föreningens kontor för att lämna en lapp & fixa med parkering ocg lite annat.
Känns lite konstigt att bo i så liten lägenhet, är ju van vid stora ytor men jag trivs ändå =)

Ser dock inte fram emot denna jobbe veckan, den kommer bli tuff för jag e bara ledig på onsdag, resten av veckan jobbar jag :S Men jag får tänka på veckan därpå för då jobbar jag bara 2 dagar =P

Nej nu tickar klockan & jag måste hinna sova ut lite för det har jag inte alls hunnit göra nu de senaste 3 nätterna p.ga flytten. Hörs i morrn, natti natti!!!!

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0