Vill ha februari NU!!!!!

Azzå just nu känns januari såååååå onödig, händer inget mer kul denna månaden så därför tycker jag vi kan hoppa över till februari nu direkt =)
Händer åtminstonde 2 roliga saker i februari:

9 februari fest på amager bio i Köpenhamn, Eskimo ska spela där då & det verkar som om det kommer bli en dunder bra fest. Det va riktigt längesen jag va på Amager, älskar det stället. Det är en så himla nice lokal & där e alltid en sån toppen stämmning, love it!

23 februari, då e det dax för Trance energy igen & som jag har längtat. Detta året e det 15:års jubileum så dom slår på stort när det gäller dj:sen. Blir 4:e året i rad för min del & det är verkligen inte den sista gången. Jag fullkomligt avgudar den festen, det är en sån obeskrivlig kännsla att va där man måste uppleva det själv för att förstå för det finns inga ord som kan beskriva det.

Mamma har varit här & hjälpt mig att sätta upp gardinstångar & skåpet (vet inte om det kalls skåp men ändå) på väggen. Nu ska jag beställa den där hållaren till tv:n så att jag får upp min tv nån gång, börjar faktiskt bli lite trist att inte ha nån tv, får nöja mig med att kolla i tv tablån så länge.
Ska borra upp lite fler saker på fredag, mamma hade inte tid mer idag för hon skulle iväg & jobba.

Det ni ville säga
Postat av: Hilajna

Jaa, idag busar vi. ;D

2008-01-14 @ 16:11:23
URL: http://Helenaskog.blogg.se
Postat av: crombar

haha tackar :P

2008-01-14 @ 17:34:14
Postat av: Camilla

Nä inte hoppa över januari min lilleman fyller ju 4 på onsdag nästa vecka ;)

2008-01-15 @ 09:11:37

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0