Vill att helgen ska vara här NU!!!

Jag är nog den mest otåliga människan i världen, jag håller alltid på att bli galen när jag längtar efter nån/något.
Vill att helgen ska vara här nu....får ju lönen på fredag vilket kommer kännas som en befrielse för man e ju fattig som en kyrkråtta nu, hmmm...undra om kyrkråttor egentligen e så fattiga....???
Anyway....ska iaf till IKEA på fredag & köpa skrivbordet till datan så det ser lite snöggt ut där jag ska ha datan =) Sen blir det lite mer fixin in los apartmentos med mammsen *hehe*

Ska även besikta bilen på fredag så håll för tusan tummarna nu att det går igen, orka med massa efter fix...ehh...nej tack *haha*
Tvätt tid har jag ju oxå på fredag kom jag på =P
Kvällen blir dock det bästa för då e det Tessan & Misellan tajm =D Helgen e vår baby, kvalitetstid så det heter duga *asg*

Nu trodde väll inte jag skulle skriva ett helt inlägg utan att nämna honom.....nä just det för det går ju inte =P
He makes me wanna dance =P *haha* Ja, när jag e lycklig så vill jag bara dansa HELA tiden & Billy får verkligen mig att vilja dansa, mer än vad jag någonsin velat dansa förr *lycka*

Coffee tajm & en cigg på det...hmm...borde verkligen sluta röka men ja...det kommer väl =P

Det ni ville säga
Postat av: crombar

haha asså jag vet inte... jag blir inte klok på det asså... =( åh haha helt jobbigt asså, för palla göra om ALLT igen haha

2008-01-22 @ 21:26:43
Postat av: crombar

ja de kan man ju säga.. jag vet inte alls vad jag har sysslat med denna gången, hha allt e ju helt tajt liksom.. får se om jag inte får kläm på de imorron för jjag orkar inte ge mig på de just nu

2008-01-22 @ 22:27:06

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0