Vilken jebbla dålig natt....

Har sovit så sjukt dåligt inatt, fattar inte varför & sen vakna jag flera gånger nu på morgonen och nu till slut kunde jag inte somna om alls så det va lika bra att gå upp. Skulle ändå upp nu runt nio för jag ska ju besikta bilen men ja....ändå lixom, riktigt trött iaf *snark*

Fick ju besök igår/natt av Micke & Ante, skit trevligt va det för det va ju inte igår precis som jag träffa dom. Sist va nog pånyår =S Men det e ju för att jag flyttat från Ängelholm nu.

Fredag idag då ja *hehe* Lönen har ju kommit nu =P Wünderbart ju, måste handla en del saker b.la ny kattsand innan jag får sinne azzå *haha*

Bllööööö....hatar att sakna =(
Måste nog vara den sämsta här i världen vänta, när jag vill ha nått eller att nått ska hända så ska det va nu meddetsamma, ja helst igår lixom *haha*

Nej nu måste jag göra ve mig lite sen iväg. Hörs sen kära readers =D

Det ni ville säga
Postat av: huba

jag har litta chibbs kvar hah :P men mest smulor.. men de e SÅ smaaarrr...

2008-01-25 @ 10:46:30
URL: http://huba.blogg.se

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0