Vilken dag azzå...helt för mycket

Azzå vilken dag, helt för mycket för mig.
Detta har varit en sån dag som man känner att inget har gått som man vill *suck*
Har varit yr i huvudet hela dagen vilket har gjort att jag känner mig illamående & det känns fortfarande så =S
Trodde det skulle hjälpa om jag åt nått men nej det hjälpte inte.
Sen värker ryggen som faaaan =( har varit riktigt jobbigt att jobba, sitta i en bil när man har ont i ryggen är sjukt jobbigt & sen yrsel på det.
Skulle slutat tolv men jag sa till chefen hur jag mådde & gick hem tidigare. Tur att man har så förstående chef.
Hoppas jag mår bättre i morgon annars får jag kanske åka ner till läkaren men e jag yr i huvudet så vågar jag inte heller köra =S
Råka glömma nycklarna inne på kontoret så jag fick ringa Tessan & låna nycklarna av henne så jag kom in, jävla tur att hon oxå har nycklar annars hade jag inte kommit.
Känns som om man håller på att bli sjuk för jag e hängig & grinig och jag blir alltid grinig när jag e sjuk...
Detta inlägget va inte alls positivt men ibland får man ha sånna oxå, allt kan inte alltid vara toppen det vore ju omänskligt.


Det ni ville säga
Postat av: huba

tack så mycket. kände världens komplex igår, hittade bara massa fel..Helt kass dag hade jag igår.. Ville bara slippa alla speglar osv..
----
Hoppas du inte blir sjuk.. finns verkligen inget jobbigare än att ligga hemma å tycka synd om sig själv asså och när allt känns helt värdelöst å ingenting duger för en, allt e bara kasst.

2008-01-29 @ 04:27:14
URL: http://huba.blogg.se
Postat av: Tess

Du förstörde min skönhetssömn din huligan.. haha kommer fan inte ihåg att du ringde ens, så väck vart jag :P hahahha riktigt illa, pappa påminde mig i morse, förstod de som om att han gick ut o mötte dig eller ? :) hahaah helt för mkt... Åhh bli inte sjuk nu gumman :(

2008-01-29 @ 19:16:14
URL: http://missplaymate.blogg.se
Postat av: mamma

ont i ryggen, yr, och det du ringde innan om- du MÅSTE ringa till doktor och få en tid NU !!!!!

2008-01-30 @ 00:53:28

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0