Uppe med tuppen

Ja då va det snart dax att jobba igen *suck* Gillar absolut INTE att jobba helg men det ger ju pengar så nått gott för det med sig *hehe*
Fan e lite stolt ändå, har inte varit sjuk på länge, ett tag va jag sjuk riktigt ofta ju men jag mådde inte så bra under den perioden & sånt kan påverka hälsan i övrigt oxå ju. Har ju mått riktigt bra nu den senaste tiden & kännt mig frisk som en nötkärna, får hoppas att det håller i sig.
Har ju lyckats undvika några sjukdommar nu över vintern & det e skit många som varit sjuka därför e jag riktigt nöjd *haha* Dom små sakerna har betydelse =P

Åhh...har en RIKTIGT nice jobbe vecka nästa vecka...jobbar bara onsdag & torsdag förmiddag annars e jag ledig HEEELA veckan lång.
Kommer ha en massa tid för att göra ve här hemma & det känns skit bra för jag vill ju komma i ordning, inte så kul att bo i en flytt kartong typ *hehe*

Sov nog för länge igår för inatt när jag skulle sova så hade jag skit svårt för att somna & sen hade jag ställt väckarklockan på nio för jag börjar jobba tio & jag vill hinna äta frukost innan men nej då vaknar jag vid åtta & e skit pigg *haha*
Därför blev det datan ett tag nu för jag hade typ ingen tid alls igår. Hade massa att göra på jobb från att jag börjar till sen kväll. Lite kul med sånna dagar faktiskt för ibland blir det långtråkigt att bara köra från ställe till ställe utan att ha nått annat att göra, kul med avbrott....

Märks att jag inte fick skriva av mig igår, babblar ju om massa onödigt tjaffs *haha* Men ska faktiskt sluta nu, skriver antagligen mer sen om jag har tid =)

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0