Tvätt & mys

Håller på & tvättar för första gången i tvättstugan här i huset. Riktigt stora tvättmaskine ffs. Hade dock inte så mycket tvätt denna gången vilket är skönt för jag vill kunna krypa ner i soffan & softa lite.

Har kopplat in tvn nu så ikväll blir det mys kväll, chips & dipp, cola & tv tittande =) Har saknat det som tusan, inte kunnat göra det nu på över en vecka.
Lantchips med gräddfils smak blev det, standarn när jag har vitlöksdippan, gräddfil & pressad vitlök. Så enkelt men så sjuuuukt gott.

Har varit ganska lat idag känner jag, vist har fixat en del i lägenheten men mamma gjorde "grov" jobbet och sen efter hon stuckit så skulle jag satt in filmerna i skåpet men jag har verkligen inte orkat. Har ändå massa tid denna veckan så det kommer bli gjort. Tvättar nu iaf & det e ju alltid nått *hehe*

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0