Trådlöst

Yes, hitta ett trådlöst nätverk som jag kunde gå in på & låna lite eftersom jag inte själv har fått internet på Ättekulla än. Känns riktigt skönt kan jag ju säga eftersom jag inte heller tagit hit min teve än ( ska göra det i morgon) Hade blivit ganska tråkigt här utan vare sig teve eller internet ju.

Håller på & springer fram & tillbaka i min lilla lägenhet...gör i ordning lite på ett ställe sen på ett annat & på ett tredje sen går jag tillbaka till ställe nummer ett och fortsätter där igen & så går jag runt så hela tiden *haha*
Smart man e ¨då, varför inte göra klart på ett ställe först men nej jag har alltid varit sån här, gör även så när jag stor städar & en hel del andra grejer *hehe* Lite knepig e man men det e bara kul =P

Har kommit fram till att jag behöver inhandla en hel del saker till min lägenhet b.la hyll plan till garderoben & till toaleten & även till den lilla hallen sen behöver jag klädhängare som man kan hänga ytterkläder på när man kommer in...hmm...nog intressant för er att läsa det eller inte *haha*

Katterna verkar trivas än så länge iaf, får hoppas att ingen av dom springer runt & pissar lite här & var för jag kommer få sinne då. Kan lixom inte stänga några dörrar för det är ju bara en 1:a som jag flyttat in i.

Jebblar vad jag va snacke glad idag då, antagligen för att jag springer runt ensam här hemma & det e lite tråkigt faktiskt men jag överlever *hehe*

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0