Tidig morgon

Herregud vad trött jag e, tror jag kommer att svimma av trötthet snart.
Gör det ju inte bättre att det e såååå slött på jobbet så här tidigt på morgonen. Finns i princip inget att göra vilket e så sjukt tråkigt.
Gick upp halv 6 i morse för jag började jobba klockan 6. Hatar verkligen tidiga morgnar, kvittar hur tidigt jag går & lägger mig kvällen innan, e ändå alltid lika trött när jag ska upp så här tidigt.
Är hemma nu en liten runda för att mata kattorna men ska köra nu igen.

Inget mail än =P Men han sover säkert fortfarande den gottegrisen *haha*
Fattar inte hur nån kan va så himla fin, helt sjukt azzå. Det snyggast jag någonsin sett. Börjar fan känna mig tjatig för jag pratar om honom HEEEELLLA tiden & kan inte släppa tanken på honom heller :S Lite jobbigt oxå faktiskt men ja, jag står väl ut ;)

Det ni ville säga
Postat av: crombar

ja usch ;/ vet hur de känns =( vatt uppe sedan halv 5, å inte fått nån blund innu :P men, de e bara att hålla sig sysselsatt :D mohaha

2008-01-17 @ 12:01:37

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0