Tidig morgon idag oxå!

Va uppe redan vid nio i morse, mamma kom då hit med borr & annat grejs så vi kunde börja fixa till här hemma.
Har fått upp ytterligare 2 hyllplan inne i klädkammaren vilket verkligen behövs för jag har ju så sjukt mycket grejer.
Har sedan varit på jysk & inhandlat lite saker, nytt dusch drapperi, matta till badrummet & till hallen och rummet oxå, precis sånna mattor som jag velat ha.
Är ju egentligen inte så glad för mattor men dessa som vi har köpt älskar jag, riktigt enkla & snygga och bästa utav allt, LÄTT STÄDADE *haha*  Varför ska man göra det svårt för sig själv lixom =P
Har även köpt spn grej som avskärmar till sovalkoven som man fäster i taket. Riktigt jobbigt beskrivning kan jag ju säga, fattar inte ett piss & känner mig därför sjukt korkad *haha*
Har iaf köpt en kaffekokare nu så nu blir det massa kaffe igen *mums* Ska nog sätta på en kanna alldeles strax, va längesen jag drack hembryggt tror jag.

Tvn har tyvärr inte kommit på plats än, det får vänta lite till men man får ju ta lite i taget. Har ju fler saker som jag ska inhandla till hemmet sen oxå =)
Här kommer bli sååå snyggt, så sjukt nöjd över min egen härliga smak *haha* Ja jag tycker helt enkelt jag e för jebbla bra över huvuvd taget.
Är inne i en period där jag e så nöjd med allt runt omkring mig & framförallt med mig själv. Härlig kännsla e det måste jag faktiskt erkänna.

Nej nu måstejag fixa lite till här hemma, har en hel del som jag fixa med nu ju =)

Det ni ville säga
Postat av: Vicky

Ja va fan, Kalle va inte i närheten, måste ju terrorisera nån :P Joo, längtar oxå! Party here we come och ja Billy för din del ;P

2008-01-18 @ 13:41:48
URL: http://wickedwicky.blogg.se

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0