The secret

Azzå har ni hört talas om den boken? Helt skadat alltså & vad som är ännu mer skadat är folk som verkligen tror på det som står i boken *haha*
Som jag garva när jag fick höra om det...ska få låna boken så att jag kan läsa den.
Kollade på ett klipp från ett program i England där dom tar upp ämnet om den här boken fast dom gör det så att dom dissar boken *haha* Så jävla bra alltså.

Nu e man ledig i morgon men ska upp tidigt för jag har massa att göra & därför blir det sängen nu direkt typ annars pallar jag ALDRIG gå upp *hehe*

Ni måste kolla in klippen med Henrik Schyffert på youtube, när han gör program för svenskt näringsliv,my gud va roligt. Snackar svengelska & e bara så jävla rolig att jag dör av skratt varje gång jag kollar på det.
Finns flera olika klipp men ni ska söka på "henrik schyffer sverige" där e b.la Full like a kastrull, Packed on tje jobb, Thank God Its fridays Mys m.fl

Special parking for special people *hahahaha* Riktigt kul, som jag & Mario garva *hahaha* Riktigt svårt att förklara hela situationen så jag försöker inte ens men kul va det iaf *hehehe*

Nu e det sov dax för mig & kattorna, ha det najs då då =P

Det ni ville säga
Postat av: Apskaft2000

Den filmen har jag. störtskön rulle. Rekommenderas varmt. Eller kallt.

2008-01-10 @ 05:55:10
Postat av: Annis

vad e det för bok? vad handlar den om??

2008-01-10 @ 14:40:54
Postat av: hemligt

Hör du väl på namnet. SECRET. Hemlis ju. Kan ju inte avslöja hemlisar heller.

2008-01-12 @ 15:30:37

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0