Tatto =D

Har dubbel kollat nu & jag har fått tag i rätt tecken =D
Fick dom för typ 2 - 3 år sen men har bara inte blivit av att jag har kollat upp det innan & så men jag vill verkligen ha dom & nu när jag har dubbel kollat så e det bara att tatuera in det oxå =P
Kommer dock dröja ett litet tag till för just nu har jag inga pengar till det men förhoppningsvis blir det innan sommaren *håller tummarna*

Det ni ville säga
Postat av: huba

ja... man måste fan färga de var tredje vecka eller nått haha! nej, men ofta för de ska hålla.. mitt e ljust som bara den, så ska bli svart idag tänkte jag, köpte ju brun förra gången av nån anledning, min kompis sa "men huba de blir svart, men när de slits så blir de finare med denna" jaja men så körde jag på de.. jovisst, jag blev rödhårig haha :P å trivs bäst i svart.
Jag klipper inte mig så ofta.. pallar inte, finns inget tråkigare, men fick ta mig i kragen å fixa till en frilla nu... Kan inte bara se lika dan ut hela tiden, måste ha en frilla haha =)

2008-01-28 @ 14:03:03
URL: http://huba.blogg.se
Postat av: Annis

vad ska de bli för något? vill också göra =) hehe men de e pengarna som inte finns

2008-01-28 @ 14:22:53
Postat av: huba

ja det blev jag ... men blev ledsen å grät när jag kom hem för luggen, de är inte så mkt skillnad egentligen, bara tunnat de då mitt hår är så tjockt å klippt till de, + en ny lugg.. Men ja.. grät som fan ialf haah ser ut som en köttbulle, men de burkar ordna sig efter 1 vecka med luggen, då har den lagt sig rätt osv.. :) Köpte btw den klännningen nu... 49kr på Gina hehe :D sketans nöjd! Letat som fan efter den eftersom jag inte hitta den igen när jag såg den på Väla.. men blev ialf mega glad när jag såg den :D förvånar mig ICKE om vi har oss på den samtidigt nån dag å träffas nånstans hahah :P

2008-01-28 @ 20:36:10
URL: http://huba.blogg.se

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0