Ställa iordning litta granna in los appartment *haha*

Ja det e vad jag ska göra idag, måste få dvd filmerna på plats & så. Har varit alldeles för lat nu dom senaste dagarna & bara slappat vid datan hela tiden i princip så nu e det dax för lite ändring =)
Mamma lilla kommer i morgon och ska hjälpa mig med lite mer här i lägenheten. Först ska vi dock ut & shoppa lite saker som behövs här hemma.

Fattar inte hur fan tv:n ska fästas på det där stativet som jag köpt men det lär vi väll se sen *hehe* I värsta fall får vi försöka trixa ihop det på nått annat sätt, mamma har alltid så många bra ideér.

Yes, mail hade jag fått nu iaf *happy as hell* Shit vad man kan bli glad för små saker, världens gulligaste ju. En dag närmare nu *hehe*
Börjar bli as grym på engelska nu ju *haha* Nä men man har ju varit lite ringrostig eftersom man aldrig använder det men så fort man börjar använda det så kommer det snabbt tillbaka. Det va ett av dom få ämnena som jag faktiskt gillade i skolan *hehe*

Bloggar mer sen =)

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0