Städning, tvättning & massa annat

Full rulle redan från morgonen....
Bilen gick inte igenom besiktningen men det va bara små saker som fixas lätt så det va ingen fara, inget man gråter över precis =P

Har varit på IKEA & inhandlat skrivbordet som jag snart ska sätta ihopa och så köpte jag nya tvättkorgar =D
Väntar bara på att tvätten ska bli klar där nere sen ska jag sätta ihop sakerna.
Va inne en snabb runda på väla oxå för att köpa katt mat & så en titt inne på Gina så klart men hittade inget speciellt där dock =S

Fick snabba mig hem som tusan för att slänga i tvätt sen iväg igen till City Gross & shoppa lite andra nödvändigheter. Nu e man hemma igen (så klart) och håller på & städar lite här och var. Känner mig otroligt duktigt idag =D

Ska hämta tvätten nu, hörs sen.....



Sötisen på dansgolvet ;-)

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0