Sovit sjuuuukt gott!!!!

God morgon allihopa, hoppas ni har sovit gott för det har verkligen jag gjort. Det va riktigt längesen jag sov så här bra & vilken skön känsla det är att vakna upp & känna sig utvilad =D

Idag e det jobbe dax, börjar klockan 15.00 & jobbar till 24 så det är ett av de få "korta" arbetspassen som jag har, skönt som tusan.

Håller på & fixar lite mat nu, vaknade upp & va vrål hungrig, sällan jag e hungrig då *haha* Jäkla matvrak man e =P
Men jag har en jebbla tur att jag inte går upp i vikt så lätt för annars hade jag nog varit smäll fet vid det här laget *haha*

I veckan hade jag tänkt hinna med att sola nån gång, måste hinna göra det innan jag börjar med den starka medecinen för när jag äter den så får jag inte lov att sola =(
Ska tillläkaren på onsdag morgon. Måste gå upp tidigt som fan för jag ska va hos läkaren kl. 9 & det är borta i Ängelholm *suck* Men det är faktiskt värt det trots allt, blir jag av med det så e det VERKLIGEN värt det =D

Det ni ville säga
Postat av: huba

Jag ivll till phi phi öarna... sjukt fint ska där va.. Eller där e.. haha sätt bilder osv.. sagolikt fint asså ;P

2008-01-28 @ 12:25:26
URL: http://huba.blogg.se
Postat av: isa

hejsan va jobba du som?! ("konstiga" tider;) )

2008-01-29 @ 12:07:17
Postat av: jag själv

svar till isa: "jobbar på carpark som parkeringsvakt, typ det mest hatade jobbet av alla"

2008-01-29 @ 14:54:48

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0