Sovit läääänge....

Oj...jag som skulle upp i tid hade jag tänkt men det blidde inte riktig så nä. Sov till tolv, riktigt trött idag ju. Allt flyttande & för lite sömn gjorde att jag blev total däckad *haha* Sov i sängen ändå, riktigt skönt va det =)

Hinner inte få nått gjort idag innan jobb, fan att man ska behöva jobba nu. Vill ju göra ve i lägenheten men men...får ta det sen när jag e ledig.

Måste sticka ner till affären & köpa lite mjölk & nått pålägg så att jag kan äta frukost, är ganska hungrig nu faktiskt men egentligen e det ju redan lunch tid så det e ju inte så konstigt *hehe*
_________________________________________________________

Så här fira jag jul....Redbull & vodka och julfin i min röda nya klänning =P

image39

Det ni ville säga
Postat av: crombar

Ville också ha den klänningen, den å den gråa. Fina är dom.. ja oh jag älskar chips.. finns inget som e godare :D den nya sorten e sjukt god

2008-01-07 @ 13:13:14
Postat av: Annis

hehe ja dem är fina =) har två hehe

2008-01-07 @ 14:01:51
Postat av: Tess

och med mig firar du också jul ;)

2008-01-08 @ 18:49:56

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0