Sömnlös

Tessan har varit här ikväll hos mig & hälsat på igen. Mys kväll med massa snackande & garvande åt klipp från youtube. Hon åkte precis hem, blev lite senare än vad vi hade tänkt men har man kul så e det svårt att slita sig.
Nackdelen är dock att jag ska upp och jobba på morgonen, börjar inte förrän 11 så jag har några timmar på mig men jag e inte ett dugg trött nu ju :S Känns som om nästa vecka kommer bli en vecka då jag ska försöka sova ut ordentligt. Denna veckan som har gått har känts väldigt stressig & lång.

Läste lite om det data intrånget som nån/några dårar gjort på bilddagboken.....hur lönt va nu detta lixom? Töntigt gjort, verkligen mega töntigt.
Att sen sitta & använda en 15 årig tjejs mail till att skicka sexmail på, fy fan va lågt. Sånna som håller på med sånt e ju dumma i huvudet azzå. Har verkligen problem med att skilja på ditt & mitt, hoppas dom får tag på er!

Grattis till Nicole Richie den 12 januari födde hon en liten flicka som ska heta Harlow Winter Kate Madden och vill då även gratulera Christina Aguliera som genom kejsarsnitt den 10 januari fick en son.
 Känns som om det har blivit en inne grej det här med att skaffa barn & det verkar va en trend som håller i sig. ALLA skaffar unge, åtminstonde känns det så...kändisar, okändisar, vänner, ej så mycket vänner & många andra. Själv vill jag faktiskt inte ha barn än, vill vänta några år till. Kan tänka mig skaffa barn om ca 4 år då jag e 28, det e ganska lagom men helst inte innan det.

Kanske ska försöka sova nu annars kommer det bli riktigt segt i morgon på jobb & som vanligt kommer säkert den där satans vakt telefonen ringa 5 miljoner gånger & jag kommer som vanligt få sinne på ringandet *haha*

Det ni ville säga
Postat av: elli

tack! :D

2008-01-13 @ 03:04:39
URL: http://ellinorak.blogg.se
Postat av: Tess

Tack för att du flyttat tillbaka, nu är allt som det ska vara :)

2008-01-13 @ 13:06:26

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0