Solning

Va kanske inte det bästa när man inte mår riktigt hundra azzå. Jag med mina smarta ideer, känns som om jag har feber nu =S
Men det va ett coolt solarium iaf, man skulle stå upp i det. Stod & dansade till musiken på radion *haha*
Palla stå still lixom, jag som har damp, adhd eller ja nått sånt lider man nog av känns det som ibland =P

Nej nu blir det lite slappe tajm (sällan) känner mig ganska slut i kroppen!

Det ni ville säga
Postat av: Tess

Iofs min idé med och sola men du var ju inte sen med att vilja du också. Men ja, du såg inte vidare pigg ut efteråt. Hoppas att du blir bättre snart gumman!

2008-01-31 @ 18:56:42
URL: http://missplaymate.blogg.se
Postat av: huba

16.39 e sist du blogga ;o ?! Har vi bytat roller eller?! Nej, se till å BLOGGA!! vi vill ju veta mer om Billan och sådär, och vad du gör å sånt haha :P snacka om nyfiken;P? Nä, men gillar å läsa din blogg.. Nu ska jag hoppa i säng. Skit störigt, tänkte PRECIS skriva till dig innan, emn så logga du ut, åh snacka om
miss? haha! jaja, men hörs imorron.

2008-02-01 @ 03:05:10
URL: http://huba.blogg.se
Postat av: Annis

va stå upp och sola? vart var de?

2008-02-01 @ 09:54:41

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0