Små plock

Blir bara att jag flyttar lite grejer idag sen tar vi allt annat i morgon för Möller & Ante hade sepe mycket att göra på jobbet idag och det hade blivit alldeles för sent för att börja flytta mitt lass idag så det blir i morgon, så tidigt som möjligt e det sagt. Möller ska ringa mig när han vaknar...hoppas fan inte han ringer klockan 6 på morgonen då dör jag *haha*

Lägenheten är iaf så jebbla fin & jag e sååå nöjd. Fatta att det e mitt eget place *haha* Jag har det för jebbla bra ju =P
Funderar på att glasa in balkongen...eller det e nått som jag kommer att göra men får se när det blir & sen vill jag skaffa mig en jacuzzi (tror det stavas så) riktigt härligt...kommer aldrig lämna lägenheten *haha*

Ska snart tillbaka till lägenheten & ställa i ordning lite i köket, ska bara plocka upp Mario på vägen så han får hjälpa till att bära upp sakerna för det e gryyymt tungt & sen e det tråkigt att springa runt själv hela tiden ju.
Ikväll ska jag till Mörarp, hem till mamma då alltså men hon e inte hemma men Fia & Ante kommer dit ikväll så jag tänkte käka lite pizza med dom & glotta på tv eller nån film =)

Nej nu får jag röra på mig så det inte blir för sent. Ha en underbar fredags kväll för det ska jag ha *hehe*

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0