Slö fredag kväll...tråkigt....rastlös...

Är verkligen inte van vid att ta det lungt azzå. Är sjukt rastlös nu ikväll för att jag inte har nått att göra.
Hade planerat att ta det lugnt hela helgen men jag har fan myror i hela kroppen nu & håller på att bli galen. Vill göra nått, ut och dansa eller nått, bara ha nått att göra...hade gjort mig sjukt glad *hehe*

Suger att man inte har några pengar kvar heller, slösar alldeles för mycket. Måste ta mig tusan lära mig hur man sparar pengar, eller iaf blir mer ekonomisk så att man åtminstonde har pengarnar kvar i slutet av månaden.

Long for you, just wanna see u, just wanna be with u...u make me smile lika never before....

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0