Sjukt trött

Shit vad jag kan sova, helt sjukt ju.
Har sovit hela dagen igår typ & hela natten...ända fram till nu nästan. Nu måste jag tyvärr upp för jag ska iväg och jobba annars hade jag nog fortsatt sova. Det e ju så himla skönt att sova, min hobby ffs =P

Skulle egentligen fixat det sista med lånen & så i morgon men det får bli på fredag istället för det va nått strul med nått papper så det blev 1 dag försenat men det gör inget för jag hade ändå inte kunnat flytta i morgon för då jobbar jag ju men fredag e jag ledig & resten av helgen oxå så det passar perfekt =)

1 veckas sol semester hade suttit fint nu känns det som, känner mig helt färdig azzå. Helt utarbetad :S
Nej nu måste jag göra mig klar så jag kan sticka & jobba.
Hörs väl sen antar jag =P

Det ni ville säga
Postat av: Tess

Gör som jag, se fram emot T.E fan de enda som gör att jag går upp om dagarna nu...

2008-01-02 @ 17:37:44

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0