Sista rycket...

Japp då va det dax att ta det sista i Ängelholm idag. Fy tusan vad skönt det känns, helt obeskrivligt.
Sov i soffan i natt, orkade inte bädda sängen igår *hehe*
Ska hämta min teve idag oxå, måste nog försöka ragga upp nån som kan hjälpa mig bära den för jag kan inte bära den själv, tung & stor ju :S
All mat  som e i kylen & frysen ska oxå flyttas idag, Har sjukt mycket mat i frysen, gör ju aldrig mat hemma vilket e väldigt korkat. Har inget nyårslöfte egentligen men kom på att mitt nyårslöfte kan vara att börja laga mer mat hemma så att jag får i mig lite mer nyttig mat. Det va ta mig tusan ett riktigt bra nyårslöfte, nu blev jag nöjd som tusan *haha*

Mario va här igår kväll & hälsade på en runda igen, skönt med lite besök. Tråkigt som tusan att va ensam, iaf nu när det e helg för då brukar jag alltid ha folk runt om mig hela tiden.

Nej nu ska jag hoppa in i duschen & sen iväg och äta nåt, as hungrig e jag men har ju inget hemma som jag kan äta, allt e ju som sagt fortfarande i Ängelholm.

Hörs sen =)


Det ni ville säga
Postat av: crombar

nyårslöftet var de ja ;P men, fattar om du inte har nått i frys/kyl, men endå hha :P ja, du fattar va jag menar :P

2008-01-06 @ 15:41:32
Postat av: Tess

Nu är du HEMMA igen älsk! Oooohhh, titta upp nån dag nu i veckan när jag fixat min jävla punktering :( och du har tid såklart! Puuuuusssaaaah

2008-01-06 @ 19:00:44

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0