Så jävla gullig

Billy:
Today at 4:34pm You know what; I don't think I've ever had such a good feeling about another girl, not like this anyway! And it has happened over such a short time, it seems totally unbeliveable! It kind of spooks me, but at the same time thrills me. It makes my world turn upside down, and inside out =P

Han e väll bara för söt, man kan ju inte låta bli att tycka om honom. Lätt att han e värd att sattsa på, har aldrig kännt att nån har varit så mycket värd at sattsa på, underbaring =)

Nu har jag snart fått ihopa mitt nya databord. Fick dock åka till IKEA igen för att jag hade fått två högersidor. Jag trodde först att det va jag som va korkad & inte fick ihopa det. Tänkte att nu har jag nått höjden av korkadhet eller vad man ska kalla det. Världens minst lilla skrivbord med jätte lätt beskrivning, snacka om att jag kände mig "blond" men sen såg jag att det va ju fel delar *lol*

Snart kommer mamma & Uno, måste få ihopa det innan dom kommer så att jag stolt kan visa upp vad jag åstakommit idag =D

Det ni ville säga
Postat av: huba

hehe min påse e dock slut :P krängde de innan jag somna innan.. är dock sugen på en ny påse, men orkar inte gå å handla.. Dåligt lat, konsum ligger bara över gatan haha ;P men kallt ute ju..

2008-01-25 @ 19:57:24
URL: http://huba.blogg.se
Postat av: Tess

fan vad underbart! blir så glad när jag läser :)

2008-01-25 @ 20:22:58
URL: http://missplaymate.blogg.se
Postat av: huba

haha ellerhur :P visste du skulle reagera på det.. för du fattar ju.. Stampgatan, men alla andra bara "va fan snackar hon om?" haha :P men de hade vatt fett... Stampgatan 2 E hahahaha *du hajar?*h hahah

2008-01-25 @ 20:57:29
URL: http://huba.blogg.se
Postat av: michaela

Fin lägenhet du har fått till måste jag säga :) och trevlig helg på dig!

2008-01-25 @ 21:45:37
URL: http://litenbitavmittliv.blogg.se

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0