Playstation

Azzå nu står jag verkligen i valet & kvalet typ....vill köpa playstation men vet inte om jag ska köpa ps2 eller ps3
Har fått höra att ps3 inte tar alla de gamla ps2 spelen, inte om du har den med 40GB utan då måste du ha en med minst 60GB och dom går på 6000kr, jo men tjena lixom....e inte gjord av pengar, så ska jag köpa ps3 så blir det den med liten hårddisk men om det nu stämmer att ps2 spelen inte går att spela på den så vill jag ju verkligen inte ha ps3. Blir kanske playstation 2 istället då men det e helt okej för den nya slimade versionen e ganska nice ju =)
Ska ner & höra med de som jobbar på dom där teknik affärerna & se vad dom säger om det här.

Måste ringa telia i morgon & fixa med bredband till min nya lägenhet, hade helt lagt det åt sidan & fick lite brottom idag när jag kom på det. Har kollat upp lite olika & bestämt mig för ett som jag vill ha om det nu går, e lite osäker på det så måste först & främst fråga det =P

Ska försöka packa lite mer här hemma i morgon innan jobb, har lite panik för jag ska ju flytta på fredag & det känns som om jag inte alls e klar, sällan lixom :S Alltid likadant när jag ska flytta, blir aldrig klar med packandet & drar ut på det hela tiden sen när det väl e dax för flytt så blir det kaos *haha*
Nä men det blir säkert bra, får hjälp av Möller & Ante oxå så man slipper bära allt tungt själv *hehe*
Flera stycken som erbjudit sig att hjälpa men blir man för många så blir det fett rörigt bara tycker jag, men tack som tusan till er som sagt att ni kan hjälpa till =)

Min fot e fortfarande svullen *haha* Jag får ju lätt skylla mig själv men tycker ändå synd om mig =P Får man ju göra ibland *hehe* Har kunnat gå på den idag iaf utan att det gjort ont men den ser fan inte normal ut *asg* Jaja, sånt som händer.

Nu ska jag sluta trada & göra lite nytta istället, ha det najs, byE

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0