Personligalmanacka

Har alltid en ny almanacka varje år & jag sparar alla sen efter att året tagit slut. Detta året fick jag tips om att jag kan designa min egen. Gick in på hemsidan www.personligalmanacka.se och fick välja en massa olika val b.la färger & vad jag ville att det skulle stå på framsidan m.m.
När jag fick hem den blev jag sjukt nöjd & vill därför rekomendera flera till att göra det här, det blir lite mer personligt & ingen annan har en likadan som du har vilket är det bästa tyckte jag =)

image49

Fick tipset av min kompis Helena som även finns här på blogg.se & heter här www.helenaskog.blogg.se


Det ni ville säga
Postat av: Hilajna

Och vem fick du tipset av då? ;P

2008-01-15 @ 22:23:22
URL: http://Helenaskog.blogg.se
Postat av: Emma

Ja, eller hur. Men det ska till en jävla massa ballonger då... :) haha.

2008-01-15 @ 23:30:51
URL: http://silverregn.blogg.se
Postat av: crombar

jag tror michelinan e IN LOOOOOVE ;)

Malin har bara dratt till Wien sådär utan att säga nått.. Kan snacka mer på msn om det ..

2008-01-16 @ 10:18:40

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0