Pausar =P

Så gött...e hemma & har paus i min nya fina lägenhet *hehe*
Har ätit el maco burgare från donkan, ja jag vet att jag skrev att jag skulle dra ner på sån mat men va tvungen att köpa den nu när dom har den igen.
Har iaf ätit frukost hemma idag =P

Helena & Robban va här innan & kollade på min nya lya, trevligt som tusan med lite besök trots att det blev snabb visit eftersom man ska jobba ju.

Har hittat en tv bänk/stativ som jag vill ha så jag slipper borra upp tv:n på väggen & i så fall kan jag ha soffan så som jag ville från början. Ska ringa dit i morgon & kolla upp lite.

Nej om man ska dra iväg & jobba lite igen =)

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0