Ojämn sömn men cool dröm

Har sovit jätte ojämt inatt, vaknat fler gånger & så men antagligen e det för att jag har sovit så mycket hela dagen igår.
Ringde aldrig till doktorn igår, kanske ska göra det idag då..hmm...ja jag vet att jag måste men hallå. Avskyr sånt här men men,
Sista drömmen jag hade innan jag vaknade upp nu i morse va att jag va på ett stort trance event, så jäkla häftigt va det & mäktigt som fasiken.
Dagens planer är att tvätta all skit tvätt %& så ska jag städa här hemma, golv & litta sånt ni vet =P
Solning har jag oxå planerat in men det blir när kära Tessan vaknar till liv =P

Tycker det va längesen jag hade en dagens låt så därför kommer en här & det är allas våran Britney Spears som står för dagens låt....den blir fan bara bättre & bättre ju mer man lyssnar på den eller vad tycker ni???




Det ni ville säga
Postat av: sara

..låten är skit bra.. men ändå kan jag inte låta bli att fnissa när hon rakar av sig håret och bölar och har sig.. fniss fniss. men som sagt låten e grym

2008-01-31 @ 13:01:33
URL: http://twinklestaar.blogg.se

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0