Mys söndag

Har verkligen haft en super mysig söndag, bästa söndagen på evigheter.
Mamma & Evelina (lilla syster) har varit här hos mig idag. Mamma & jag har fixat lite till här i lägenheten, fick rätt på den där knepiga beskrivningen. Visade sig va riktigt lätt när man väl fattade beskrivningen *hehe*
Evelina har suttit på msn & snackat med sina vänner, riktigt mys att ha lilla syster här =)

Lämnade henne på stationen vid sex tiden för hon skulle hem till trelleborg igen sen åkte jag och hämtade min bil i Mörarp.
Nu när jag kom hem & satte mig på msn så såg jag att Evelina hade skrivit kommentar i min msn & så lycklig jag blev när jag såg det :

JAG ÄLSKAR DEJ BÄÄSTAA SYSTER  /  EVELINA FRODLUND
 <3 <3 <3

Vist va det bara för gulligt??? Har ju världens underbaraste lilla syster =D

Tänkte ta lite bilder här i lägenheten & lägga upp så ni kunde få se hur det ser ut men orkar inte idag så det får bli en annan dag =P

 

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0