Morgon humör

Vakande nog inte på min bästa sida idag känner jag men det rättar väl snart till sig hoppas jag.
Mamma ringde & väckte mig för en liten stund sen för jag skulle ringa ett samtal & ändra ordern som jag gjort på stativet till tvn.
Ska köra ner till Malmö idag & hämta det istället för att dom ska skicka det, onödigt att betala en fraktkostnad på 200 kr extra ju.
Fick precis sinne på min lilla katt, blev så arg att jag skakade i hela kroppen. Hörde att nån av katterna stod & kraffsade på täcket & så vänder jag mig om så e det den lille katten, då har han pissat på mitt täcke!!!! Fy fan vad arg jag blev & ledsen, vad gör man lixom???? Nån som vet vad man ska göra så snälla kom med förslag *suck*

Ska köra in om mamma innan jag kör till Malmö så att hon kan tvätta täcket til mig för här måste jag ju boka tvättid.
Måste köra & köpa ny kattsand nu oxå & kattmat för den e snart slut.
Usch, tycker inte alls om januari månad, denna månaden e bara dum & onödig.

Nu ska jag klä på mig & göra mig i ordning så att jag kommer iväg nån gång & får saker gjorda idag =)

Det ni ville säga

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0