Lift me up, lift me up...*lalala*

Fy tusan vad "våra" låtar e bra, kan ta mig tusan inte sluta lyssna på dom =)
Hade klart hört dom innan han & jag träffades & tyckte dom va bra då oxå men nu har dom fått en helt annan innebörd och e bara så fantastiskt bra *hehe*

Känns som om jag bara pratar om Billy nuförtiden & det är säkert på det viset oxå men jag kan inte sluta, blir så lycklig av bara tanken på honom & han e bara helt underbar.
Vissa saker som han skrivit till mig kan jag kanppt fatta att han skrivit, dom e för bra för att vara sanna känns det som.
Hur kan JAG haft sån här tur att jag fått träffat på en sån underbar människa??? Jag har aldrig sån tur annars, my god....har verkligen "fastnat" för honom.

Citerat från lite som Billy skrivit till mig:

"I usually become really bored with writing a lot.
But you're different, I can't explain why or how,
but you are. And I'm loving it"

Jaha....hur i helvete kan nån bara va så perfekt? Detta är helt sjukt azzå men jag älskar det =P

image51

Det ni ville säga
Postat av: huba

Han blev ju jagad med dammsugaren när han va liten :S ..

2008-01-22 @ 14:06:41
URL: http://huba.blogg.se
Postat av: Tess

Fy fan vad underbart gumman!! :D Så skoj att läsa sdin blogg du mår verkligen bra nu o de märks! Helgen så ska vi sakna tillsammans och mysa tillsammans och bara få tiden att gå så in i helvete :)

2008-01-22 @ 19:05:43
URL: http://missplaymate.blogg.se

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0