Lååååång dag

Det har verkligen varit en lång dag idag....vill bara ha fredag ju så att jag kan flytta in i min nya lägenhet. Den e sååå himla fin & den e bara MIN MIN MIN *haha*
Måste dock upp i tid i morgon så jag hinner packa lite till annars kommer väll Möller & Ante få sinne på mig när dom kommer hit *haha*

Ska fixa med de sista papperna & lånet i morgon klockan 14.00 och då får jag nycklarna till lägenheten oxå *weeiii*
Ska ta med mig kläder & galgar i bilen när jag kör in till stan i morgon så jag kan åka upp till lägenheten direkt & hänga in lite i garderoben sen e det dax för att flytta allt annat....åhhh....som jag längtar.

Har jobbat hela lång dagen känns det som, glömt att ringa telia ang. bredbandet...smart...ehh nej *haha* men det e ju jag i ett nötskal =P Mitt internet här borde stängas av i slutet av januari har jag för mig...ska nog ringa & kolla det oxå. Kanske säkrast att dubbelkolla så inget blivit fel där.
Hem telen e ju iaf fixad & den e nog redan inkopplad i den nya lägenheten f.r.o.m idag faktiskt *hehe*

Har hittat en digital kamera som jag vill ha men hmm.....ja får se...får nog vänta ett litet tag med det känns det som. Kan iaf vänta en månad tills jag kommit i ordning & sånt med nya lägenheten och alla räkningar och sånt.

Nej nu ska jag faktiskt sova eller åtminstonde bädda ner mig i sängen så jag kommer upp i tid. Måste fixa lite till här hemma innan flytten i morgon ju.

Sov gott !!!

Det ni ville säga
Postat av: Hilajna

När du skrev, var det redan fredag. ;)

2008-01-04 @ 11:27:14
URL: http://Helenaskog.blogg.se

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0