Jävla Mario...

Jävla tur för honom att han inte e nere i skåne land för då hade han fan fått stryk nu. Ringde fan & väckte mig den jävlen. Först ringde han en gång men jag vägrade svara....tror niinte han ringer en gång till, jo men vist.
...och jag som har så jävla bra morgon humör ju *haha*

Jag - Vad vill du????

Mario - Jag skulle bara kolla läget

Jag - JAG SOVER!!!!!!

Mario - ehh...jaha...oj förlåt....vi hörs sen...hej då

Jag - HEJ DÅ!!!!!

Ser ni, solstrålen själv ju =D

Fick kommentar i förra inlägget av min kära mamma att jag inte skulle vara så tjejig eller nått i den stilen men vet ni va...för en gångs skull så lyssnar jag inte på det för denna gången kommer jag göra precis det som känns rätt för mig, skulle jag vilja åka & träffa Billy ja då kommer jag göra det oxå =P

Måste fan ha kaffe nu så huvudet kanske börjar funka igen *haha*

image52


Det ni ville säga
Postat av: mamma

ha ha kille kille kille.....bla bla bla - måste kolla upp honom, hm, undrar vad skatteverket heter på danska

2008-01-23 @ 13:43:19
Postat av: huba

haha känner igen de morgonhumöret =( man e inte rolig just vid tillfället men när man vaknat så garvar man bara för man vatt så jävla töntig å sur haha :P

2008-01-23 @ 15:13:43
URL: http://huba.blogg.se
Postat av: Tess

ibland vet faktiskt inte mammor bäst ;)

2008-01-23 @ 20:20:27
URL: http://missplaymate.blogg.se

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0