Inte helt hundra

Man mår ju inte helt hundra idag heller =S Fortfarande lite yr i skallen & min rygg har jag ont som fan i *suck*
Hatar när jag har ont i ryggen.
Halsen krånglar oxå, slemmig i halsen & så gör det ont =(
Tycker skit synd om mig själv idag *haha*
Men det blir att stanna hemma idag från jobb, får se hur man mår senare i veckan, förhoppningsvis mår jag bättre sen.
Nu ska jag vila lite till.

Det ni ville säga
Postat av: huba

usch va tråkigt...Hoppas du mår bättre senare, eller imorgon eller så. Du kan ju alltid ringa dom jag sa....Om du inte skulle bli bättre, för dom e duktiga med att känna igen vad det kna vara genom att man bara förklarar över telefon, så slipper du betala 300:- för att åka till sjukan! krya på dig

2008-01-29 @ 11:50:15
URL: http://huba.blogg.se

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0