Hudläkaren

Va tvungen att gå upp klockan 8:00 i morse för jag skulle va hos hudläkaren klockan 9:00 på morgonen. Gissa om jag kände mig trött när klockan ringde *haha*
Ni som känner mig vet att jag verkligen INTE är en morgon människa & så va även fallet idag.
Gick bra hos läkaren iaf, fick ta blodprov & lite sånt. Måste vänta på svaren från proven innan jag kan få någon medicin utskriven men det blir väll lagom till nästa vecka.
Ogillar verkligen allt med sjukhus, kryper i hela kroppen på mig så fort jag sätter min fot i nått sjukhus men ibland e det tyvärr ett måste.

Nä om man ska ta & äta lite frukost & sen samla lite mod till att ringa ett samtal, avskyr att ringa folk som jag inte känner, tycker sånt e mega jobbigt =S
Jaja, sluta mesa nu michella....fixa nu det du ska göra!!!!


Det ni ville säga
Postat av: huba

ja där e nått med sjukhus som verkligen inte e en skön känsla!

äääh ;P du kommer klara de bra att ringa!

2008-01-30 @ 12:19:19
URL: http://huba.blogg.se

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0