Helt slut

Jag e helt färdig, har hållt på med flytten hela dagen i princip. Det mesta gick iofs ganska snabbt men det som tar tid e ju småplocket som e kvar i "gamla" lägenheten. MY GUD...det tar fan aldrig slut & vart tusan ska jag göra av alla sakerna *haha*
Känns som om jag bara babblar om flytten nu för tiden, lide tråkig man e då men ja jag har inte haft så mycket annat för mig väll nu på de senaste dagarna & nu e jag ju mitt uppe i det hela.
Störigt dock att jag inte har internet i den nya lägenheten än *suck* Varje gång jag kommer tillbaka hit till Ängelholm så passar jag på att sätta mig vid datan, nerd som man e *hehe*

Skulle sätta ihop sängen innan när jag va i ny lägenhten hade jag tänkt mig men mitt lilla smarthuve´ glömde ju ta med några verktyg & ändå hade jag typ precis stått & packat ner det innan jag åkte från Ängelholm. Man e ju inget geni precis =P

Satans skit väder e det ute oxå Blåsigt, kallt som fasiken & BLIXT HALT. Det e helt sjukt så halt det e, håller på att göra en vurpa hela tiden när man går & jag har redan snurrat en gång med bilen idag....dock i väldigt låg hastighet som tur va annars hade det nog kunnat gå illa som tusan.

Om man kanske ska ta & fixa lite till här nu så att jag nån gång blir klar. Håller tummarna för att jag ska va klar i morgon annars blir det lite jobbigt för jag jobbar alla dagar utom onsdag nästa vecka så det blir lite tajt med tid för att hinna fixa. Tömt ska här defenitivt va i morgon men det e städningen det hänger på, den e ju såååå rolig....eller inte *haha* Lättare att städa iaf när här e helt tomt så det blir inte så jobbigt =)


Det ni ville säga
Postat av: crombar

jag bara njuuuter av vädret!! Älskar när det är sådant väder som nu, blev skit glad när jag såg att det snöade och var nyss ute med hundarna, jag e som ett litet barn på julafton ju! Skit skooj. Höll dock också på att göra ett x-antal vurpor där ute. Men får inte mig att se snett på vädret, riktigt mysigt. Tråkigt bara att jag måste gå ner till jobb i detta vädret =( vet inte om bussarna går eftersom det e halt.

2008-01-05 @ 19:31:01

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0