Hej alla blogg läsare =)

Hoppas ni hade en trevlig fredagskväll! Det hade jag iaf, massa mys med min Tessan =D
Ska umgås HELA helgen har vi bestämmt så igår sov jag hos henne & idag ska hon sova hos mig *hehe*
Massa kvallitetstid and we love it =P

Ska avfrosta frysen här hos henne nu & senare ska vi till Ängelholm för jag ska hämta pengar av de som flyttat in i min gammla lägenhet. Vi dela på januari hyran för dom flytta in tidigare. Riktigt gött för jag behöver alla pengar jag kan få typ =S

Sen blir det hem till mig, ska färga håret på mig för det börjar bli alldeles för ljust. Jag vill ju ha det mörk brunt. Den 5 februari e det dax flr klippning oxå, kommer bli himla skönt för just nu e mitt hår så tråkigt tycker jag.

Skriver mer senare ikväll när vi e hemma hos majje =)

Det ni ville säga
Postat av: Tess

Fan vad cosy (lr hur de stavas) vi har de... Löööv it! :)

2008-01-26 @ 16:12:31
URL: http://missplaymate.blogg.se

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0