He makes me blush....

Helt sjukt...han e inte ens här utan vi snackar över internet men ändå får han mig att rodna & jag som ALDRIG rodnar....viste inte ens att jag kunde det, har aldrig gjort det förr vad jag kan minnas men nu sitter jag här & rodnar hela tiden.
Att nån kan få en så glad....helt sjukt ju. Har aldrig varit med om nått liknande, aldrig någonsin...tror jag kommer bli knäpp alltså.
Kan man sakna nån som man inte känner? Vist vi har träffats men bara 1 gång & sen har vi snackat en himla massa över internet men kan ju inte säga att vi känner varandra då men gud...jag saknar verkligen honom & längtar nått enormt tills jag får träffa honom.
Har aldrig i hela mitt liv sett nån som e så snygg som honom, hade kunnat skriva hur mycket som helst men känner att jag tjatar en massa & kan trots det inte sluta babbla om honom.
vad händer med mig????


Det ni ville säga
Postat av: huba

vad som händer e ju att du e kär :) de är ju som om du e med om första kärleken nu! Som om du inte upplevt de innan :) *ta nu inte de fel, men du fattar va jag menar*

2008-01-17 @ 21:40:46
URL: http://huba.blogg.se

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0