Handbolls EM

Ja danmark vann över slovenien iaf & nu spelar sverige mot tyskland. Nervös som fan blir jag alltid när jag ska kolla på sånt här men man måste ju kolla, iaf jag som ÄLSKAR handboll.
Nu måste ni alla hålla tummarna för att dom vinner annars kommer jag fan böla *haha* Nej men inte direkt kanske men nästan =P

Har funderat på en sak ganska mycket, jag kommer nog aldrig att växa upp, mogna men jag vetifan om jag vill det heller. Jag trivs med min trammsiga personlighet, hade aldrig trivts med att vara "vuxen"

Min bil ska bli klar nu ikväll så mamma & Uno kommer och lämnar min bil på jobb sen så att jag kan ta mig hem ikväll när jag slutat vilket är sent...klockan tolv i natt =S

_______________________________________________

uppdatering:

Jahapp då va vi ute ur EM =( jebbla skit att dom förlora...tycker inte alls om tyskarna nu *lol*

Det ni ville säga
Postat av: huba

hahah amen palla va vuxen... haha bättre man e tönt ju.. orka va seriös & sånt?! haha fan inte min grej heller de asså..
--------
jobbar du allvarligt talat från 13 till 00 !?

2008-01-24 @ 20:25:15
URL: http://huba.blogg.se
Postat av: huba

haha shit asså... Hoppas du får mer i lön då också.. att jobba 11 timmar i per dag, oavsett om de är 3 dagar eller 1 så ska man fan ha minst 20 tusen i lön efter skatt asså.. 12 timmar om dan e fan skit jobbigt..eller så borde man få en sjuk ledighet hehe

2008-01-24 @ 21:03:23
URL: http://huba.blogg.se

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0