Goggla michella

Gogglade på mitt namn innan & där kommer faktiskt upp länk till min  blogg =D
 Lite kul faktiskt tyckte jag. Det e nog för att jag har ett ganska ovanligt namn, vist lite vanligare nuförtiden än förr men fortfarande inte vanligt.
Roligare att ha ett namn som e ovanligt, jag skulle inte vilja ha ett namn som alla andra har, mitt namn är en del av det som gör mig unik ju.

Spanien-Sverige 26-27 - ja det va ju en jebbla tur alltså *pust* Kunde inte kolla på matchen eftersom jag jobbade men såg nu här på internet att dom som tur va vann & det e fan det viktigaste. Inget jebbla oavgjort utan vinst ska det vara!!!


Det ni ville säga
Postat av: huba

ovanligt namn = unik ;) jag e glad för jag heter Huba, de e jag å 3 pers i min familj + en annan familj i sverige som heter de, duktigt unik :P Men hur kul e det att heta Anna te.x? De gör fan hela sverige nästan :S

2008-01-24 @ 11:50:34
URL: http://huba.blogg.se

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0