Godnatt blir det nog nu =)

Ska ju upp tidigt i morgon bitti igen & jobba och känner att jag verkligen behöver sömn så det blir antagligen sängen väldigt snart.
Har tagit ett bad nu ikväll & det va gryyyyymt skönt, synd att man inte gör det oftare men har oftast inte tid eller så har jag kanske tid men så fastnar jag vid datan eller liknande så tiden rinner iväg & helt plötsligt har jag inte den tiden som jag från början hade.
Åhh...denna helgen blir väldigt lugn :S Känns inte så kul faktiskt, hade hellre hittat på nått men har inga pengar så det blir lite jobbigt att hitta på nått då *suck*
Är ganska mycket utgifter hit & dit nu när man har flyttat + jag e ju inte världsberömd på att hålla i pengar precis, måste fan lära mig det.

Önskar att tiden går snabbt nu, 3 veckor ska helst bara flyga förbi. Kommer bli galen av längtan ju. Hatar att vänta & har inget tålamod alls till det som jag nämnt tidigare.
Nej om man kanske ska gå & lägga sig så att det snabbare blir nästa dag & en dag närmare dessutom =)

Det ni ville säga
Postat av: crombar

Vet ju inte hur många gånger jag varit inne på din blogg sedan 7 imorse haha ;P NÄR FAN SKA DU BLOGGA så jag har nått å läsa!?! du är den ända som "jag känner" som skriver nått trevligt å roligt ju :D kom igeeeen haha :P jag väntar ialf ;p

2008-01-17 @ 08:26:59

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0