Godmorgon på er

Jahapp då va den nya veckan här....

Igår kväll hade jag riktiga problem med att sova...IGEN...tänkte blogga lite då vid ett på natten men nä då kom jag inte in i bloggen, snacka om störigt. Höll på att koka *haha* Tänk er själv att man e trött som fasiken & får då ett jebbla humör, ligger & e irriterad för att jag inte kan somna & så börjar datan att krångla , eller om det va deras sida, snacka om att det rök ur huvudet på mig *haha*
Nu har jag dock fått sova lite så humöret e ju på topp igen, vakna redan klockan nio & va pigg som tusan. Snacka om att jag har mycket energi i mig, damp för fan.

Mamma kommer sen idag, fix med lägenheten. Sen kommer Hilajna oxå =)
Har tvätt tid idag oxå från klockan 17 till 19.30, ett ont måste.

Hörs senare, ska lägga mig i sängen & slappa en stund till.

Det ni ville säga
Postat av: jn

godmorgon :D

2008-01-14 @ 10:14:02
URL: http://joysplace.blogg.se

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0