God morgon allihopa!

Jag lider av kraftiga sömn rubbningar, detta e helt sjukt ju.
Igår kväll/natt så kunde jag inte somna (som vanligt) provade i flera timmar & till slut vid fyra på morgonen (:S) så lyckades jag somna men sen vaknade jag igen vid 8-9 tiden & va pigg som attan men jag tänkte bara *nej,nej....jag ska sova mer* så tvinga mig själv att sova lite till men vaknade återigen nu vid elva tiden & då gav jag upp. Lika bra att gå upp & sätta sig vid datan en liten stund sen blir det duschen och göra ve sig så att jag kan köra ut till mamma.

Ska ringa lillasyster snart oxå & se om hon kanske vill åka med till min mamma =) Vill ju spendera så mycket tid som möjligt med henne, vet ju aldrig när hon har tid nästa gång.

Nej duschen blir det nog nu....kolla mailen inne på facebook först dock men tror det e för tidigt än för att jag ska ha fått nått =P

Det ni ville säga
Postat av: Tess

söt du är.. :) kolla mailen på facebook, jag känner att det är något i luften babe ;)

2008-01-20 @ 12:21:09
URL: http://missplaymate.blogg.se

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0