Ganska tidigt

Kom upp ganska tidigt idag så lite stolt e jag =)
Har hunnit ringa en hel del samtal & fått fixat lite saker, b.la sagt upp elen i ängelholm & så avbokade jag mitt internet från telia för jag har hört att dom strular så mycket nu så då vill jag ju klart inte ha det.
Besiktning av lägenheten i Ängelholm e oxå fixad, på torsdag klockan 16.00 blir det.

Nu ska jag snart ner till affären & handla mjölk till frukosten, köpte ju ett riktigt gott bröd igår så jag mer än gärna äter mer av så därför blir det frukost idag igen *hehe*
Ska även handla potatis nere i affären så jag kan göra mat här hemma idag, ja ni hörde rätt, majje ska laga mat själv =P

Ska flytta soffan sen tänkte jag så den blir på det håller som jag ville ha den från början. Ska köpa ett sånt tv hylla/stativ sen så kommer allt bli perfa *haha*

Magen gnäller, dax för föda =)

Det ni ville säga
Postat av: crombar

telia suger

2008-01-08 @ 13:34:53

Lätta ditt hjärta här:

...och ditt namn va?:
Remember me?

Mail adress: (bara jag som kan se det)

Din blogg:

Det du ville säga var?:

Trackback
RSS 2.0